En god onboarding gjør at ansatte blir lengre i selskapet og kommer raskere inn i kulturen. Green Hat People har derfor utviklet et system for å hjelpe kundene med dette ved bruk av spillmekanismer, mikrolæring og den nyeste digitale teknologien - selvsagt tilpasset den enkelte kundes behov og forankret i selskapets kultur. (Se video nederst i annonsen)
Green Hat People søker nå en rådgivende Key Account Manager som vil være med å bygge opp selskapets løsninger for onboarding på det norske markedet!
Du vil jobbe med både nye og eksisterende kunder, og være ansvarlig for å kjøre hele salgsprosessen. Med fokus på å hjelpe Green Hat People sine kunder med onboarding-løsninger og introduksjonsprogrammer for nyansatte.
Arbeidsoppgaver:
- Rådgivende salg av Green Hat People sine produkter og tjenester
- Bygge opp det norske markedet
- Gjennomføre salgsaktiviteter som nettverksbygging og seminarer
- Følge opp eksisterende kunder
- Utarbeide forretnings- og kundeplaner
- Tett samarbeid med prosjektledere
- Ansvar for egen budsjettoppnåelse
Kvalifikasjoner:
- Minst 3 års erfaring med løsningssalg
- Gjerne erfaring med HR på både operativt og strategisk nivå
- Vant til å identifisere behov, utfordringer og muligheter som en rådgivende, verdiskapende KAM
- Vellykket og vant til forhandlinger og å ha dialog med HR, kommunikasjon og ledelse
- Har stor drivkraft, er proaktiv og resultatorientert
- Er en god lytter, en god kommunikator og serviceorientert
- Er strukturert, målrettet og forretningsmessig
- Akademisk utdanning
Green Hat People tilbyr:
- Korte beslutningsveier
- Frihet under ansvar
- Konkurransedyktige betingelser
- Godt arbeidsmiljø omgitt av kolleger med høye ambisjoner
- En kultur som er preget av våre verdier
- Mulighet for å jobbe med den nyeste digitale teknologien og gamification
For å vise interesse for stillingen, vennligst bruk linken
SØK.
Har du spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med oss i Express Rekruttering.