Vi søker en proaktiv og kundeorientert servicekoordinator
Vi er i stadig vekst og søker nå etter en servicekoordinator til vår avdeling i Oslo, hvor vi er en samlet gjeng på 35 medarbeidere.
Som servicekoordinator i Pettersen, får du en variert og spennende jobb. Du vil ha kontakt med både kunder, serviceledere, servicemontører og interne oppdragsgivere.
Vi ser etter en kollega som stiller opp, er pålitelig, og som ønsker å bidra både som enkeltperson og i team. Det er viktig at du er strukturert, opptatt av å holde tidsfrister og leverer god kvalitet på ditt arbeid. Vi ser det som naturlig at du deler kunnskap med dine kollegaer, er proaktiv og selvgående. Er du i tillegg nysgjerrig på ny teknologi, liker å lære og har godt humør, er kanskje nettopp du den vi ser etter?
Hovedansvarsområde-/og oppgaver:
- Støtte i ressurs-/arbeidsplanlegging, herunder personal og materiell logistikk
- Ressursplanlegging
- Regelmessig rapportering til avdelingsleder
- Oppfølging av timelister
- Løpende ordreregistrering og utfakturering
- Delta i bedriftens sentralbordbemanning
- Bistå prosjektledere i økonomisk oppfølging av prosjekt
- Støtte avdelingsleder med å utvikle gode arbeids-/rutiner og prosesser
- Delta og bidra i en kontinuerlig utvikling av kompetanse og forbedringer
Stillingen rapporterer til avdelingsleder, og er i tillegg en del av økonomi-/administrasjonsteamet sentralt i selskapet.
Kvalifikasjoner:
- Min. 1-3 års utdanning utover videregående skole
- Min. noen års erfaring fra tilsvarende stilling, gjerne fra entreprenørvirksomhet
- Erfaring med ERP og CRM systemer, gjerne Visma Contracting, SuperOffice, Handyman eller tilsvarende systemer
- Generelt gode IT-kunnskaper
- Erfaring med Excel (gjerne superbruker)
- Flytende i norsk skriftlig og muntlig
Vi tilbyr:
En selvstendig stilling i et etablert og solid selskap med lang erfaring. Du får store muligheter til å utvikle rollen og avdelingen i Oslo. Det er kort vei fra idé til beslutning. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et arbeidsmiljø med gode kollegaer. Vi verdsetter takhøyde og stor grad av initiativ. Våre moderne lokaler ligger sentralt på Økern.
For ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å kontakte rådgiver i Express Rekruttering Pernille Gundersen | pernille@express.no
Ønsker du å søke på stillingen, vennligst benytt linken
SØK på siden.
Nøkkelord | Arbeidsplanlegging, Servicekoordinator, Sentralbordbemanning, Ressursplanlegging, Økonomi, Støtte avdelingsledere, Handyman, Oppfølging timelister, Utvikle arbeidsprsesser, Serviceplanlegging, Bygg og anlegg, Fibernett, Utvikle arbeidsrutiner, Kompetanseheving, Materiell logistikk, Økonomioppfølging, Visma Contracting, Elektro, Personallogistikk, Ordreregistrering, SuperOffice, Utfakturering |
Bransjekategori | Håndverk / Bygg / Anlegg / Mekanikk |
Bransje | Elektriker |
Alternativ bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Alternativ bransje | Annet |